Lukijat

lauantai 28. toukokuuta 2011

Mestareittenliiga + tänään on mun päivä + kuukauden bloggarit tulee ilta päiväl

Huomenta pandat!
Kuka katto eilen 2:ta Mestareittenliigan ottelun FC Baecelona vs. Man.Unidet.
Jee Barceloona voitti 3-1!!!!!!!!!!!!!!!!
 Ja nyt äiti äsken koristelikakut ja jee nam sain maistaa kermavaahtoa! =P
Barceloonas pelas Messi, Xavi ja David Villa! IIIIKKK! Mun mielest parhaimmat pelaajat!
Ihanaa FC Barceloona Ihanaa!
Mut nyt surullisia uutisia kaikista blogeistajoilla on chatti niin poistetaan ja jos ei sitä poista poistetaan ihan blogi´kin!!!!!!!!!!!!!!!!
=( =(
Kurjaa olisin itsekkin halunnut oman chatin mut en osannu!
Ja ei enään voi Maxille tai Ellalle kommentoida=(
No mä käyn äkkii Panfus moido!

Tassuitain

3 kommenttia:

  1. ÖÖ...Jos chattiä ei poisteta niin blogi poistetaan vain blogi listalta eikä siis sitä blogia poisteta vaan se poistetaan panfun blogi listalta ja voi Ellalle ja Maxille kommentoida mut ne ei vaan vastaa niihin.

    Tassut
    Pokemon2002

    P.S.Olisitko mun blogin lukija?

    VastaaPoista
  2. Joo voin olla
    ai sori mul tulee joskus niitä virheit mut ei se mua haittaa, ja toivottavasti se ei teitäkään haittaa....=)

    VastaaPoista