Lukijat

maanantai 20. kesäkuuta 2011

Pidän pitkän tauon

Hei suru pandat! =(
Tänään on tämän blogin viimeinen postaus koska lähden melkein kahden viikon lomalle! =( *itkua*
Tässä ovat pandat joita tulen muitelemaan joka päivä:
Taisto1
Lili100
Lovelynatalia
Juuso-hiphop
KataOmg (catri)
POKEMON2002
Pikkusiili10
Eemil1234
Lovelyemilia
tore4
Tillervo
Estella
Sannar
katak
chuchu
jorma4
Musi
Koala2000
Nano
Nikke111
PandaPomo11
Viljami
Kissafani123
Xalia
yumi
Emuliina
Panfu_Ella
Panfu_Max
Panfu_Kamari
iPanda
Jadetar
Iigor
HannahMontana
Heraaystava
Hevostytsy
Late-blue
CristianoRonaldo1
Punni
Te kaikki olette aina minun sydämmessä teillä on paikka minun sydämmessä.
Nuo nimet ei oo parhaus järjestyksessä koska olette yhtä tasa arvoisia. =)
Minulle tulee kaikkein erittäin ikävä rakasta taistoa! Hänen paikkansa minun sydämmessä on aina keskellä!
I love you!
Toivottavasti tapaamme viellä....Olette parhaat lukijat ikinä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 kommenttia:

  1. ? Harmi, että pidät tauokoa... :(

    VastaaPoista
  2. Siis loppatko sä? Ku sanoit jotai vimppa postaus?

    Häh?


    Koskettavaa että minullekkin on paikka sydämmessäsi niin minullakin sinun! <3

    VastaaPoista
  3. Vaavi vaik sun nimee ei oo mun postauksessa niin silti muistelen kaikkii ystävii ja oon palannu tauolta xD
    Tillervo oon palannu tauolta....
    Hevostytsy en loppaa blogiani pietän cain tauon ja nyt postailen aina kuin on mahdollista.

    VastaaPoista
  4. Voi Mataa! :( Ikävä tulee. :)

    VastaaPoista