Lukijat

tiistai 9. elokuuta 2011

Onnea matkaan Ella & Max!

Onnea matkaan Ella ja max teitä tulee ikävä :( Te ootte rakkaita!!!!!!!!
Niin ja täs on sen sarjakuva kilpailun kolme voittajaa:
1. Sija: Andromeda ja Esma2


2. Sija: blackpearl ja HansQu_ihq

3. Sija: nano ja nikke111
Onnea onnea voittajille!
No Good bye Ella ja Max oottee niiiin rakkaita no onneksi Kamaria jää hoitamaan kun noi panda reportterit lähtevät Japaniin! Jihuu tänään mä oon päässy 4 luokalle!  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: 
Nooonooo...


Kalusteita..(uusia)


 
Mä haluun ton peli kentän sen on ihan siisti!
Tille??? Huhuu Tillee???
Jos luet tän postauksen niin kuuntele voiks tehä mulle yliksen mul on siel kommas minkä näkönen.  :) 
Niin voikko tehä =)
Thanks.... O_o
Mä lähen goSupermodeliin moi!


.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti