Lukijat

maanantai 8. elokuuta 2011

Tulos tauko kun koulut alkaa ja asiaa......

Moi asiaa eka alotetaan Robbyst se on lähettänyt hävän viestiä!
Täs tulee viesti:

Konnichiwa Ella san,
Kiitos pitkästä sähköisestä kirjeestäsi! Panfussahan tuntuu olevan paljon meneillään! Minulla kolisee ihan hyvin täällä Japanissa. Menee kuin rasvattu! Tuntuu melkein kuin uudelleenkootulta. :mrgreen: Siskoni Robbynia ja hänen japanilainen perheensä pitävät minusta hyvää huolta. He ovat ottaneet minut osaksi perhettään ja esitelleet myös muita robottikavereita minulle. Meitä on täällä tosi paljon! Parhaan kaverini nimi on Metalobot. Me sovimme tosi hyvin yhteen, koska se on ohjelmoitu kyselemään kysymyksiä ja minä sitten vastaile ja kerron vinkkejä ja neuvoja, kuten Panfussa aikoinaan. :)
Toivoisin, että voisin näyttää paikkoja teille jonain päivänä. Tule joskus Maxin kanssa luokseni Tokioon!
Toivoo
Robby

P.S: Tässä on kuva minusta kotonamme:
Oho nyt mä osaan saaha kymmenes sekunnis ton tohon!
Lisää kuvii!!!!Tulee.....


Sit jotain 70-luvun hulutteluja..

.
.Siinä on niitä kuvia yllin kyllin sit koulu alkaa huomenna klo. 9:00. Omg!
Mut mä oon palannu oon ihan ehjä ja niin no moido rakkaat pandat!

P.S. OOTTEE RAKKAAIT haleja ja pusuja! <3333333

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti