Lukijat

maanantai 12. syyskuuta 2011

Kesäporttifestarit

Moipsista moi pandat!
Panfuun tulee Kesäporttifestarit juhuu!
Siellä tulee olemaan kivaa ja parasta on se että voi voittaa: Mitalleja, pokaaleja, diplomeja ja ansiomerkkejä! ♥♥♥♥ Vihdoinkin sporttista liikuntaa!
Mutta arvatkaa kumpi voittais Maxin mielestä? Ella vai Max???
No tietysti Max! :mrgreen:  
   

Voi tota meidän Maxia! Osuipa onni mun kohalle eikä Maxin koska mä haluun voittaa! mad    
Mitä hän muut puuhaa Panfussa tällä välin?! Niin joo mä oon kipee siks en mee kouluun! biggrin  
Koulu on surkee! Kuka pitää koulusta? Nostakaa tassut ylös nyt! eek noin paljon! Te ootte vääräs se on kauhee paikka vähän kuin vankila rolleyes  Noniin mä teen kyselyn tonne palkkiin arrow arrow arrow 
että äänestätte 2o11 pandan nyt! cool   Odotan innolla kuka voittaa. Mä lähen nyt Panfuun kerään rahaa.

                                           Tassut:
                                                       Mata ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti