Lukijat

sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Sori...sori..sori...sori...sori!

Sori..Sori...SORI!

Ei postailtu tiedän!
Nyyt meni pinna lukioilta ettei enää lue mun blogii cry  
Mut mä näyträn jitain kuvii jota piti näyttää kai viikkoo sitten!
Ekaksi toi yllätyskone on menny rikki! O_o
   En oo saanu kun vasta kaksi osaa siitä yllätyksestä...cry   
                                                          Oi miiksi mä en käy Panfussaa! Ja sitten siitä saa kaikenlaisia juttuja

                                                          hummerista! confused      

  
   

Sit on monesta Panfun maasta se rakkautta ja rauhaa aiheinen t-paita kisa ja siinä on finalistit:

2 kommenttia:

  1. Kylmä luen blogias =) Ethän oo tän takia lopppaamas=? =O

    VastaaPoista
  2. mä en loppaa mut oon unohtanu kirjotella =S
    Sori lukijat! Antakaa anteeks lupaan kirjotella blogiini melkein joka päivä ;)

    VastaaPoista