Lukijat

lauantai 23. heinäkuuta 2011

Bruno leipoo jotain 600 muffinssia

Moipsis!

Eilen kun kävin Panfus Bruno tarvitsi jälleen kerran apuani!
Hän pyysi minua pelaamaan Tulivuorella olevaa Hubi peliä ja toimittaa hänelle 600 hedelmää et voi leipoa herkulllisia muffinsseja. Nam niistä tuli tosi hienoja herkullisia....No mun piti toimittaa ne Professori Bookwormille
hänen lempi muffinsseja ja sain palkinnoksi herkullisen reseptin ja saan ottaa ja käyttää sitä milloin haluan!
No mun ulko asu muuttuu ja tausta sit tuonne sivulle tulee muutoksia mut en vaiha alista koska se on niin kaunis!
No toivottavasti joku voi tehä....;)
No totaniin näytetään miten se banaaneitten nappaaminen onnistui!
Ihan hyvin sanoisin.......Ja sain blogiini maskotin hän on Minttu! Vielä vähän asiaa kuten olen palannut oudolta tauolta blogini meni konkurssiin xD No hyvää päivän jatkoa toivottelee:

Matata & Minttu

P.S. Voiko joku olla mun bestiiis pankaa kommaaan PLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSS!

P.P.S Mintun tiedot löydät tuolta sivulta  .............

P.P.P.S Moi tääl Minttu haloo Mata mä oon jo pannu mun tiedot!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti