Lukijat

torstai 14. heinäkuuta 2011

Tehtävä kutsuu nyt on aika sotia

Tere moro hei!

TÄMÄ ON SOTAA! TOISTAN TÄMÄ ON SOTAA TÄMÄ EI OILE HARJOITUS!
Panfu vs. Kitkeköriä....xDDD
Mitäs kuuluu pandaset??? Oli vähän liian iso harppaus alulle xD
Jee vihdoinkin olen päässyt eteen päin tasoissa olin vaan jumittautunut 50 tasolle ja mietin että aika menee liian hitaasti! =S Sorry sorry sorry koska en ole postaillut minulla on laiskuus iskenyt! EIKÄ! Ihan oikeesti en jaksa xI
Mitä kuuluu haluun oikeesti tietää pankaa kommas luulen että olette kadonneet kuin pieru saharaan! xDDDD
No haluun kertoo et Eloise on tullut Panfun satamaan auttamaan meitä ettei Panfun rannat täyty roskasta mitä Evorin kätyrit heittävät Panfun puolelle! Hän on tullut laivalla ja odottaa meitä satamassa että tulemme hänen juttusille. No mä kerron myös tämän viikon trendi asut: Volaa.....! ; Öhöm teknisiä virheitä odottakaa vähän aikaa...... EIKÄ tää ärsytävä tietsikka ei anna mun näyttää niitä kuvii mä sekooon!!!! ÄÄÄÄÄÄRRRRGGGG! No mä kysyn yhen jutun täs sit.
Mä oon siinä pistees et haluun Panfuun bestiksen mul on jo oikees elämäs mut Panfuun saa olla poika tai tyttö mut ihan sama kun joku! Pliiiiis jooko kommatkaa arvioin kenet sitten otan komman perusteella iällä sit ei oo mitään meerkitystä eikä taisto1 tarvi sit kommata koska oot jo mun poikaystävä ;)
Kommii vaan tulee Jookos????????????? Mut ei saa osallistuu jos on jo bestis panfus ;)

Tassuitain:
Matata

P.S. Sori kuvien puutteesta mut näytän huomenna ne asut jookos?
(Tää oli tosi huono P.S. juttu ehk......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti