Lukijat

torstai 7. heinäkuuta 2011

Muffinseja, purkkaa ja Eilen Ellura Panfus

Hiio Hoi matruusi pandat!
Olen iloinen ihan syystäkin kerron eilisen ja tämän päivän tapahtumat!
Tässä ja Nyt teille rakkaat pullero pallero pandat:


1.
Eilinen: Ella Panfus!
Ella oli eilen Panfus, Jippikayjei!
Näytän kuvan jonka Ellura on ottanut parisen kuvaa ja kaks on semmonen kuva jos mä en oo....xC
No siinä ne oli ja sit pari muuta kuvaa jos me nauretaan ja vilkutetaan!
Huhuu siinä ne oli!
Sit seuraava aihe!

2.
Muffinssi ja purkka asut ovat tulleet kuvastoon!
Ja siinä ne oli taas....Seuraavaksi kerron että tänään toimii yllätyskone. (7.7.)
Ja  tasokene (9.7.)
Jee ja olen alottanut Olokon siel on tosi kivaa se on paikka joka on Panfun tekijöiltä ja tää juttu tulee varmaan viikon myöhässä...Anteeksi olen alkanut oleen laiska kirjoittaja O.o.
Ja JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE mul on 61 lukijaa!
Mut en tiiä onko mun blogista kuukauden bloggariksi....Huoh.......
Oi voi....Elämä on rankkaa olen mummolassa joo mut tuun aina illalla käymään kotona ja lähen viikonlopuksi mökille!!!!!!!!!! Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti